Bridgestone achiziţionează o divizie Tomtom pentru 910 milioane de euro

Autor: ProMotor 29 ian. 2019 Știri auto
Bridgestone achiziţionează o divizie Tomtom pentru 910 milioane de euro

Bridgestone Europe NV/SA (“Bridgestone”), o subsidiară a Bridgestone Corporation în EMEA, a încheiat un acord cu TomTom pentru achiziţionarea diviziei de telematică a acesteia, pentru suma de 910 milioane de euro, în numerar.

Se estimează că tranzacţia va fi finalizată cel mai târziu în al doilea trimestru al anului 2019. Tranzacţia stă încă sub rezerva avizării de către autorităţile de reglementare relevante, consultării cu organismele reprezentative ale angajaţilor TomTom şi a aprobării acţionarilor TomTom.

Tranzacţia va crea cea mai mare platformă de date pentru vehicule conectate.

TomTom Telematics va ajuta Bridgestone să avanseze în demersul său de a deveni lider în soluţii de mobilitate în regiune, în timp ce ofertele celor două companii combinate îi vor permite Bridgestone să îşi extindă baza de clienţi pentru anvelope şi soluţii. În plus, accesul la date va consolida dezvoltarea şi testarea virtuală a anvelopelor de către Bridgestone, precum şi inovaţia conectată în domeniul anvelopelor, cu beneficii pentru toţi clienţii, inclusiv OEM.

Această nouă investiţie continuă demersurile făcute anterior de Bridgestone pentru a-şi îmbunătăţi capabilităţile digitale în EMEA. În mod specific, compania a creat capabilităţi de colectare de date de la senzori, platforme de date şi statistici. Au fost lansate astfel mai multe soluţii şi aplicaţii digitale, precum Tirematics, Mobox, FleetPulse şi Bridgestone Connect.

TomTom Telematics, lider al unei industrii cu o creştere de două cifre, este un partener strategic perfect pentru Bridgestone deoarece deţine o bază de utilizatori solidă şi în creştere, cu 860.000 de vehicule, dintre care peste două treimi sunt comerciale. Deţine un sistem personalizat de ieşire pe piaţă şi o ofertă digitală premium, care include WebFleet şi NextFleet. Tehnologiile de bază solide bazate pe analiza datelor se folosesc de o platformă deschisă, scalabilă, sigură şi bazată pe cloud. Gestionează în medie peste 800 de milioane de poziţii GPS, 3,3 milioane de curse şi recepţionează 200 de milioane de mesaje pe zi.

Platforma le permite clienţilor, precum flote comerciale, companii de leasing sau flote corporative, să îşi eficientizeze operaţiunile. Face posibile şi parteneriatele cu OEM, de exemplu, datorită experienţei de conducere îmbunătăţită. Echipa de conducere a TomTom Telematics a reuşit să îşi extindă constant baza de clienţi şi să menţină profitabilitatea an după an. Compania ocupă şi o poziţie propice pentru creştere viitoare în domeniul soluţiilor pentru administrarea flotelor şi dezvoltarea de noi modele de business bazate pe capabilităţile de software.
 


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide